18.09.2014

TAG; szkolny czas

Dzisiaj przychodzę do was z dość popularnym tagiem, niestety dopadła mnie choroba ale plusem jej jest to, że do piątku nie idę do szkoły. Mało bo mało a jednak coś, przynajmniej wyspać się można ;) ale za to jak wrócę, będę musiała napisać 3 zaległe kartkówki (z środy) i w dodatku nowe, zapowiedziane :) i już mi nie jest tak wesoło... bez zbędnego przedłużania zapraszam do przeczytania tagu ♥

1. O KTÓREJ WSTAJESZ DO SZKOŁY ?

Jak mam na 8 to wstaję o 6:40, a jak na 9 to o 7:20 :)

2. ULUBIONY NAUCZYCIEL ?

Najbardziej lubię panią od Polskiego, nauczycieli z wf'u i panią z biologii :) 

3. Z JAKIEGO PRZEDMIOTU JESTEŚ NAJLEPSZY ?

Na pewno nie najlepsza w klasie hahah ale w sumie nie ma aż tak źle u mnie z niemieckim, no i polskim... jak na razie ;) 

4. CZY MASZ W KLASIE/SZKOLE GRUPĘ BLISKICH CI OSÓB CZY ZADAJESZ SIĘ Z KAŻDYM ? 

Ogólnie to staram się zadawać, rozmawiać z każdym, przynajmniej z klasy i nie ma tak źle, chyba nie ma osoby w klasie z którą nie rozmawiam ;) Ale oczywiście mam w klasie takie najlepsze przyjaciółki z którymi jestem ciągle, a oprócz ich, dobrą koleżankę na której też zawsze mogę polegać ;) 

5. PLECAK, TOREBKA CZY TORNISTER ?

Dla mnie najwygodniejszy jest plecak :) 

6. CZY MALUJESZ SIĘ DO SZKOŁY ?

Nie ;) 

7. DO SZKOŁY SPODNIE, SPÓDNICE CZY SUKIENKI ?

Spodnie, są najwygodniejsze 

8. CZY NOSISZ DODATKI DO SZKOŁY ? (BRANSOLETKI ITD. )

  Noszę bransoletki i wstążki (fandomów) 

9. CZY W ZESZŁYM ROKU SZKOLNYM MIAŁAŚ ŚWIADECTWO Z PASKIEM ?

Nie, ani razu nie miałam paska na świadectwie ;) 

10. CZY JESZ W SZKOLE 2'GIE ŚNIADANIE ?

Oczywiście ! Raczej gdybym przez pół dnia miała nic nie jeść, nie najlepiej wpłynęło by to na mnie i osoby wokół, zazwyczaj jak jestem głodna to jestem też wredna i wszystko i wszyscy mnie wkurzają.   

11. PRZEDMIOT, Z KTÓREGO UWAŻASZ, ŻE JESTEŚ SŁABA, ŹLE CI Z NIM IDZIE ?

Fizyka, zdecydowanie.... praktycznie nic nie rozumiem, dla mnie jest ona czarną magią

12. DO SZKOŁY CHODZISZ PIESZO CZY JEŹDZISZ AUTOBUSEM/SAMOCHODEM/TAXI ?

Pieszo, mam 3/5 minut do szkoły :)

13. ZMIENIASZ BUTY W SZKOLE ?

Nie, chyba że zimą, ale wtedy gdy jest duży śnieg czy chlapa ;)

14. CZY LUBISZ ĆWICZYĆ NA WF'IE ?

W tamtym roku w 1 semestrze kochałam, był to mój ulubiony przedmiot, teraz już jakoś jest mi obojętny, czasami lubię, czasami mam dzień gdzie nawet nie chce mi się wchodzić do szatni 

15. CZY W WAKACJE TĘSKNISZ ZA SZKOŁĄ ?

    Jeszcze jakiś czas temu już na początku sierpnia chciałam wracać do szkoły, ale w te wakacje jakoś mi się do niej nie spieszyło ;)


9 komentarzy:

  1. ja nigdy nie chcę wracać do szkoły w wakacje :) ładne zdjęcia, ciekawe odpowiedzi :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wstaję o tej samej godzinie ładne zdj :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post.
    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz. Wpadniesz?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog kochana! Jestem tutaj pierwszy raz ale naprawdę mi się podoba. Mało jest takich blogów, które w taki sposób przyciągają moją uwagę. Do tego piękny, przejrzysty wygląd, pozazdrościć :*
    A co do postów, to również piszesz bardzo ciekawie. Cofnęłam się o kilka notek wstecz i stwierdzam, że zostanę stałą czytelniczką. :)

    Miłoby było gdybyś również zajrzała na mojego bloga i również stała się jedną z moich stałych czytelników :)
    +obserwuję ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślałam o nagraniu takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne tag, i śliczne zdjęcia:)
    miłej niedzieli:):)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    bardzo fajne odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super tag :) tez robie zdjęcia retricą :D

    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!♔ (Wzamian polece Cię w następnym poście, nie oszukuj- ponieważ sprawdzam:* )

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania tylko osoby, które będą tutaj zaglądały, zależy mi na prawdziwych czytelnikach, nie na zwykłej wysokiej liczbie. Nie bawię się w kom=kom i obs = obs ;) trzymajcie się ciepło ;*

WERONIQa ;*