1.09.2014

BACK TO SCHOOL ? :o

Hej kochani ! Witam was w ten jakże szczególny dla nas, uczniów dzień :) hahahah dobra, przesadzam. Jak każdy pewnie wie, dzisiaj mamy 1 września, czyli rozpoczęcie roku szkolnego. Dla mnie, było to chyba najdłuższe rozpoczęcie w życiu. W szkole miałam być na 8, bo były próby o 11 było oficjalne rozpoczęcie, Telewizja, prezydent miasta i te sprawy, potem było otwarcie hali, którą budowali przez tamten rok i wakacje i na sam koniec mecz, pomiędzy gimnazjum a podstawówką. Tak jakoś to wszystko zleciało do 13 więc no... sporo to trwało. Jeszcze wczoraj chciałam iść do szkoły, pisać w zeszytach i tak dalej.... Dzisiaj, jak tam weszłam, szczerze mi się odechciało. Znowu ta monotonia szkoła, dom, nauka, szkoła, dom, nauka, szkoła, dom, nauka.... Strasznie nudne, nie sądzicie ? Jutro zaczynam o 8:50 a kończę po 15 :/ Mam nadzieję, że w tym roku nie będzie trudno, że jednak te zdania że 2 klasa gimnazjum jest najtrudniejsza, będą fałszywe, że nie będzie tak źle. Bo trochę się boję. Ale no trudno, jakoś przeżyć trzeba.... Niech ten rok szybko minie i kolejne wakacje ♥ Nie przedłużam, bo jak się dobrze orientuję nie lubicie czytać długich i bezsensownych postów ;) Dzisiaj niestety nie dodam żadnego ''świeżego'' zdjęcia, bo nie miałam go kiedy zrobić za co PRZEPRASZAM :) To.. trzymajcie się ciepło i powodzenia w nowym roku szkolnym

zdjęcie z lipca ;)
A jak tam u was z rozpoczęciem ?
na którą jutro macie ? 
w której klasie jesteście ? :) 

16 komentarzy:

  1. ja jutro mam na 8.55!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Ciebie było długo xd ?Nie stałaś godzine w kościele xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo.. hm... moim zdaniem nie aż tak :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od razu po rozpoczęciu miała godzinny test, więc też szału nie było! Mam nową klasę, szkołę... Myślałam - MASAKRA - ale nie jest tak źle ;))
    Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja szkołę mam już za sobą, ale mi wakacje minęły bardzo szybko ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam nową szkołę gimnazjum - ale jest naprawdę fajnie i z biegiem czasu się przyzwyczaję :)
    Ładny design :)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem w drugiej gimnazjum. U mnie rozpoczęcie trwało 40 min.-od 9 do 9:40 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne wakacje musza byc tak samo supi jak te!
    Tesknie:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem dopiero w szóstej klasie..

    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już po 3 dniach, mam dosyć :/

    Będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w pierwszej klasie technikum.
    Może obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rozpoczęcie roku miałam nie całe dwie godziny, na szczęście ;3

    http://byagata1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie troche rozczarowal plan lekcji
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm good
    http://snelstedier.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania tylko osoby, które będą tutaj zaglądały, zależy mi na prawdziwych czytelnikach, nie na zwykłej wysokiej liczbie. Nie bawię się w kom=kom i obs = obs ;) trzymajcie się ciepło ;*

WERONIQa ;*